• 1401/06/20 - 11:40
  • - تعداد بازدید: 129
  • - تعداد بازدید کنندگان: 124
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
نشست علمی تخصصی

نشست علمی تخصصی آگاهی بخشی ، مسئولیت اجتماعی ، پیشگیری از خودکشی به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی برگزار شد

در این نشست بیش از ۶۵۰ نفر بصورت مجازی و در بستر فضای اسکای روم و همچنین ۱۵۰ نفر از کارشناسان و متخصصان و علاقمندان به صورت حضوری شرکت نمودند.

5156.mp3 نشست علمی تخصصی آگاهی بخشی ، مسئولیت اجتماعی ، پیشگیری از خودکشی به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی برگزار شد

این نشست که به همت مرکز مشاوره معاونت دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران و اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری سازمان ها و انجمن های علمی مرتبط با حوزه سلامت روان و پیشگیری از خودکشی در روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱در محل سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید .

در این نشست دکتر محسن خالقیان ، معاون دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، حمید پیروی مشاور بهداشت روان دانشگاه ، دکتر سیامک طهماسبی رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان و جمعی از مدیران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، وزارت آموزش و پرورش ، سازمان بهزیستی کشور ، اساتید حوزه و دانشگاه ، معاونت اجتماعی فراجا ، آتش نشانی ، سازمان بهداشت جهانی ، متخصصان و انجمن های علمی حضور داشته و مطالب خود را در زمینه پیشگیری از خودکشی ارائه دادند .

در این نشست بیش از ۶۵۰ نفر بصورت مجازی و در بستر فضای اسکای روم و همچنین ۱۵۰ نفر از کارشناسان و متخصصان و علاقمندان به صورت حضوری شرکت نمودند .

این نشست از ساعت ۱۰ الی ۱۴:۳۰ برگزار و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت .

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی
  • کد خبر : 5156
:
کلیدواژه ها
فاطمه  مهدیان
خبرنگار

فاطمه مهدیان

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings